Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Wednesday, May 18, 2005

    وقتی از دست بقیه عصبانی هستم به تنهایی پناه می برم ... وقتی از دست خودم عصبانی ام چیکار کنم؟ اینکه به خاطر کار خطام بقیه من رو ببخشند یه طرف مسئله است و اینکه من خودم رو ببخشم مسئله ای دیگر ! .. تجربه نشون می ده که اگه بیشتر از یه میزان خاصی در جمع باشم دیوونه می شم و به یه موجود دیگه تبدیل می شم که ازش متنفرم ! شاید یه دلیل اینکه تنهایی رو ترجیح می دم همینه که خودم رو در جمع دوست ندارم ، غیرقابل تحمل می شم . و دیروز متوجه شدم که این حالت من فقط به خودم ضربه نمی زنه و ممکنه بقیه هم آسیب ببینند . پس این یه چیز کاملاً شخصی نیست که بتونم خودم رو راضی کنم که سختی ها رو تحمل کنم تا درست بشه . ضعف وحشتناکیه . ولی فکر کنم بدونم اشکال از کجاست؛ درستش می کنم

    6 Comments:

    At 12:36 PM, Blogger Nazanin said...

    نميدونم چی بگم اينجا،اگر خواستی يا لازم بود می تونيم راجع بهش صحبت کنيم،محض
    گفتن و شنيدن،...

     
    At 10:37 AM, Blogger Sohail S. said...

    gofi midooni eshkal az kojast? age midooni begoo.

     
    At 2:28 PM, Blogger Nazanin said...

    يه چيزی به ذهنم اومد ، جزئيه ! اما شايد مفيد باشه ،وقتی عصبانی هستی از بقيه ، به تنهايی نرو !

    اين جوری چيزی ساخته نميشه ، ميدونم سخته ها ! چون خودم هم تجربه کردم ، و می کنم ، اما کم تر !



    نه ، واقعاً چه اشکال داره وقتی عصبانی هستی ، بگی که من به اين دليل الان عصبانی هستم ؟ اين روش

    کار ميکنه ، و روی بقيه هم تأثير گذاره .



    يک نکته ی مهم اينه که :


    " تو عصبانيتت نيستی "

    فعلاً همين .

     
    At 10:52 AM, Blogger Lilith said...

    eshkAl az ghesmate control-e ! chon ziAd tuye ejtemA' nabudam dar-jam'-budan barAm Addi nist. albate alAn taghriban dorost shodam .

     
    At 10:58 AM, Blogger Lilith said...

    moshkeli ke tuye in post matrah shode ine ke vaghti az khodam asabAni misham chikAr konam na vaghti az digarAn asabAni misham ! vali vaghti az digarAn asabAni misham ma'mulan tarjih midam kami azashun fAsele begiram ke yevaght dar hAle asabAniyat kAri nakonam ke ba'desh pashimun besham ! albate dar moghe'iyat hAye mokhtalef fargh mikone ,osulan in chizA intori nistan ke beshe barAshun ye noskhe pichid o hame jA va dar har sharAyeti bekAresh bord.

     
    At 1:12 PM, Blogger Nazanin said...

    Osoolan manam noskhe napichidam .
    ama dar in post be nazar e man har do masale i ke zekr kardi bayan shode , Ok , in bardaasht e man e !
    ;)

     

    Post a Comment

    << Home