Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Wednesday, May 11, 2005

    واقعاً لازمه برای تشخیص شدت بوی تعفّن اونقدر به منبع کثافت نزدیک بشی ؟ شاید بهتر باشه از همونجایی که هستی بین فاصله ات از کثافت و شدت بویی که از این فاصله احساس می کنی تناسب ببندی و شدت واقعی اش رو محاسبه کنی ! ... یه چیزی : اصلاً برای چی می خوای شدت واقعی اش رو بفهمی ؟ برای اینکه به عمق فاجعه پی ببری ؟... اگه خودت اون منبع باشی چی ؟ فکر می کنی می تونی شدت واقعی اش رو بفهمی ؟ .. شاید خودت نتونی ولی بقیه می تونن ! شاید برای همینه که تو هم سعی می کنی شدت مال بقیه رو بفهمی ! نه اشتباه نکن ، اینکار رو محض خاطر اون طرف نمی کنی ، بلکه سعی داری اجتماع رو از به گَند کشیده شدن حفظ کنی ، اینکارو می کنی چون این جامعه تو را در بر دارد ، چون می تواند روی تو تاثیر بگذارد .. ولی می دونی که تشخیص شدتش برای رفع بویش کافی نیست ، ولی می شه گفت اولین قدم در راستای رسیدن به این هدف مقدس است ! ... اَه ، چقدر از این کلمه متنفرم

    6 Comments:

    At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said...

    let us share our beliefs!!!??
    na!too in 7-8 ta posti ke azat khoondam booye ta'affone tahmile aghayedet miyad

     
    At 12:58 PM, Blogger Lilith said...

    دقیقاً کدومشون رو می گی ؟ توو هر کدوم از پستام 600 تا "شاید"و "احتمالاً" نوشتم و یه سری شون هم اصلاً بصورت سوال بیان شدن .. هر کسی هم که بخواد می تونه کامنت بذاره .. منظورت رو نمی فهمم ، یعنی انتظار داشتی چیکار کنم؟ جای پُست ها رو خالی بذارم و بگم خودتون بنویسین؟ خب من چیزایی که توی فکرم می گذره اینجا می نویسم بقیه هم اگه بخوان چیزی که به نظرشون می رسه می نویسن .. این یعنی در میون گذاشتن افکار و عقاید !.. منظورت از تحمیل چیه ؟ تووی یک وبلاگ هیچکس نمی تونه عقیده ای رو به کسی تحمیل کنه ! نمی تونه، می فهمی ؟

     
    At 1:40 PM, Blogger Sohail S. said...

    برای درک اینجور چیزها باید ازشون فاصله گرفت. چون از فاصله نزدیک نمیشه *فکر کرد یا تحلیل کرد یا تصمیم معقولی گرفت. فقط می توان *عمل کرد (چه فرار، چه حمله)

     
    At 2:42 AM, Blogger Lilith said...

    uhum , sounds about right ...

     
    At 7:34 PM, Blogger Oh CrAzY MaN said...

    vali be nazare man har chi bishtar nazdik beshim o bishtar halemoon be ham bokhore bishtar be fekre rafe booye gandesh bashim...moghaddas vaghean vajeye hal be ham zanie!!!

     
    At 11:25 AM, Blogger Lilith said...

    آره ، نباید اونقدر دور بشیم که فراموشش کنیم و برای رفع بوی تعفّن به اندازه ی کافی تلاش نکنیم .. آخه هر چی بیشتر بگذره بویش بیشتر می شه و سخت تر می شه از بین بردش .. و زمانی فرامی رسه که این بوی فوق گَند همه جا رو می گیره و دیگه نه می شه از بین بردش و نه می شه ازش فرار کرد! پس اینجا زمان هم خیلی مهمه .. شاید بهتر باشه هی بریم نزدیک هی برگردیم نقشه بکشیم بعد دوباره بریم جلو ... چون اگه همش هم در جوارش باشیم ممکنه بعد از مدتی برامون عادی بشه که اون دیگه فاجعه است

     

    Post a Comment

    << Home