Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Thursday, February 24, 2005

    my way or the highway !

    جوِّ خراب آدم ها رو خراب می کنه و نمی ذاره آدم بمونن ... ولی خودم گفتم که محیط اطراف می تونه تاثیر خیلی کمی داشته باشه و این همه اش به خود آدم بستگی داره
    ...
    از خودم راضی نیستم و به وسیله ی وجدانم دارم از اطراف هشدار دریافت می کنم
    ...
    می خوام از این راهی که با انتخاب خودم ولی با گمراه شدن توسط این اجتماع مزخرف و پلید پیش گرفته ام تغییر مسیر بدم به راهی که دورنمای روشنتری دارد و افتخار در آن قابل تصرف است

    4 Comments:

    At 12:26 PM, Blogger Oh CrAzY MaN said...

    aslan movafegh nistam,mohite atraf ta`siresh kheili ziade ,aslan hamin ejtema`e kesafat e ke kheili akhlagh haye ablahanaro misaze,baraye taghieer bayad mohitet taghieer kone,na faghat khodet...albate bebakhshid mioon harf e bozorgtara...

     
    At 1:47 PM, Blogger Sohail S. said...

    aare mohite atraf ta'siresh ziaade. va yejooraaii betore Mostaghel vojood dare. mohit mesle aroosak moomi nist ke raahat taghir kone. age bekhai taghiresh bedi az khodesh defaa mikoneh. dorost mesle yek mojoode vahshi.
    آره محيط اطراف تاثيرش زياده. و يجورايی بطوره مستقل وجود داره. یعنی محیط مثل عروسک-مومی نيست که راحت تغيير کنه. اگه بخواهی تغييرش بدی از خودش دفاع مي کنه. درست مثل يک موجود وحشی.

     
    At 2:49 PM, Blogger Lilith said...

    خب ، من فکر می کنم تاثیر محیط می تونه خیلی خیلی کمتر از این چیزی که هست باشه ... می دونم هیچ وقت تاثیرش به صفر نمی رسه و حتی متمایل به صفر هم نمی شه ، ولی خب می تونه از اینی که هست کمتر بشه ... اون پست طولانیَ رو که تازه پابلیش کردم بخون

    اگه محیط خوب باشه ، به آدم کمک می کنه که خوب باشه ولی کسی که توی محیط بد زندگی کرده (البته تحت شرایط نسبتاً خاصی که متوجه باشه که اجتماعش بد است و خودش بد نشده باشد )یاد می گیرد که کمی از اطرافش استقلال داشته باشد

     
    At 2:59 PM, Blogger Lilith said...

    آره ، تغییر دادن محیط اطراف کار خیلی سختیه و اراده ی جمعی می طلبه و زمان می بره ... ولی من از تغییر محیط اطراف صحبت نمی کنم .. من دارم از تغییر فرد حرف می زنم .. اینکه یک نفر چطور می تونه به نحوی تغییر کند که تاثیر محیط روی او کم شود و بدون تحریکِ محیطِ وحشی ، بتواند زندگی سالم و طبیعی ای داشته باشد ... صحبت از حفظ تعادل در شرایط نامتعادل است که مسلماً به طور کامل قابل کسب نیست ولی بطور نسبی هست

     

    Post a Comment

    << Home