Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Saturday, February 12, 2005

    it's delicious , isn't it ?

    می دونی نقطه ی مفابل تقلید چیه ؟ ... تفکر و خلاقیت ! ... کسی که این خصوصیات رو در خودش کشف نکرده ، دست به تقلید می زنه ... بعدش یه حالت بدی پیدا می شه .. مثل اینکه آدم غذایی که توسط یکی دیگه جویده شده رو نشخوار کنه ... خوب تصورش کن ... لقمه رو از دهن یکی بیرون بیاری و با تمام مخلفاتش اعم از بزاق و اینجور چیزها بذاری توی دهن خودت و شروع کنی به جویدن (البته جویدن نمایشی ، چون قبلا جویده شده ) ... آخر سر هم قورتش بدی ... خوش مزه است نه ؟
    اَه .. حالم به هم خورد از این توصیف ! ..ولی خب لازم بود

    2 Comments:

    At 9:36 PM, Anonymous Anonymous said...

    خوشم میاد که خوب تقلید رو تف کردی! منظورت تقلید توسط چه کسی بود؟
    اما دیدم که که در بعضی موارد ممکن است عامل موفقیت یا برتری شود و در آن موارد من که همیشه دردسر دارم.

    راستی من بعد از چنذ روز سر زده ام. آخه نبودم(!). هنوز می نویسی؟

     
    At 4:25 PM, Blogger Lilith said...

    آره خودم هم خوشم اومد ! ... (چه از خود راضی !)...منظورم کِسِ خاصی نبود ... راستش خب همینطوری هم که بدون برخورد باهاش توی واقعیت اینقدر عصبانی نشده ام که ... ولی به دلایل امنیتی و اینا(!) ترجیح می دم کلیتش رو حفظ کنه و موردی نشه ..آره ، خیلی از این کارای زشت(!) هستند که به نفع ظاهری منجر می شن ولی باید دید چی درسته(پُست هومن یادت بیاد) ... پس ناشناسی هستی که مرتبا به وب لاگ ما سر می زنه ! ... خب ، خوبه ... برعکس خیلی ها که با ناشناسها برخورد دوستانه ای ندارند ، من خیلی هم از حضورت استقبال می کنم ! ... فقط ای کاش می شد من هم وب لاگ تو رو بخونم ... البته اگه داشته باشی (که احتمالا داری!)... آره ، هنوز می نویسم !... تا خواننده هست می نویسم ... اگه نباشه باز هم می نویسم ولی شاید نه اینجا، ولی می نویسم ...آره می نویسم

    (شیشصد بار یه چیز رو تکرار کردن نشونه ی چیه؟! تاکید؟جنون؟...یا؟)

     

    Post a Comment

    << Home