Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Monday, February 14, 2005

    اِ؟...خب پس

    می دونی چیه ؟ .. خب ، چه بهتر که می دونی ! ... دیگه لازم نیست بنویسمش
    حالا واقعا می دونستی یا می خواستی من رو ضایع کنی یا هر دو؟
    برای کسایی که چشم بصیرت دارن !
    خیلی وقت پیش یه نفر نقشه ی قتل ام رو کشیده بود ! ... تنهایی ! ... داستانش طولانیه ولی آخرش خوب تموم شد ! ... من و اون الان از رگ گردن به هم نزدیک تریم ( چی گفتم !!) ... آره اینطوریاست

    10 Comments:

    At 4:10 PM, Anonymous Anonymous said...

    :D,مگه تو هم ميدونی؟ای بابااااا

     
    At 2:46 PM, Anonymous Anonymous said...

    فکر کنم بهتر باشه بگی کسایی که عادت دارن رو هر متنی که دارن میخونن کلی کلیک کنن! البته در این مورد چون خیلی جای خالی پایین متنت بود حدس هم میشد زد!؟

     
    At 3:54 PM, Blogger Lilith said...

    ;)

    آره یه جورایی تابلو بود ولی شاید هر کسی این فدر با دقت نگاه نمی کنه به این پست ها ... راستی من چند وقته هر چی سعی می کنم برم توی وب لاگت نمی شه ! خصوصیش کردی یا چی ؟

     
    At 7:11 PM, Blogger Nazanin said...

    bebin,midooni man bara chi injoori minevisam pas dige nemigam,man asaasi ba to kaar daram,mibinamet!

     
    At 8:34 PM, Blogger Lilith said...

    (یه چیزی بگم ارضا بشه بچه !)

    اِم ... چیزه ..تو که اینطوری گفتی که من الان کلللی ترسیدم که
    !
    (نه مثل اینکه بازیگر خوبی نیستم ! حالا یه چیزی بگم خودم ارضا شم !)

    آره ، راستش من هم اساسی با تو کار دارم ، فردا شب، کوچه پشتی می بینمت
    !
    >:)

    آره می دونم چرا اینطوری می نویسی ، چون فونت فارسی نداری اونجا ! حالا فردا میام می بینم 600 تا کامنت روی این پست هست ، خوشحال می شم بعد میام می بینم 666 تاش مال تو است(مگه می شه !! یه چیزی بگم بگنجه!) که 66 تاش ریموو* شدند و 600 تاش هم معذرت خواهی کردی از اینکه پینگلیش نوشتی و علتش رو توضیح دادی !..... دیگه اصلا روت میشه اینورا پیدات شه ؟! نه بگو روت می شه؟
    >:)

    hihi :P
    چه بدجنس شدم من !... کلی حال می کنم با مریمی که ساختم
    ! :D


    *remove

     
    At 12:46 PM, Blogger Nazanin said...

    hehe,bebin ettefaaghan alaan man farsi daram be behtarin soorat,amma finglish minevisam:D:D:D

    hey,ma ke goftim oon paaiin maiinaiim,shoma gir dadi,man az aaghaaz...
    are babajoonam,:D,(alaki goftam baba ha,khoshhaal nasho,be khodetam nagir)


    محل قرار و من معلوم ميکنم،امّا حالا چون ضعيف کشيه،باشه،اينم تو بگو،ما که
    بخيل نيستيم،ههه،پس بعد ناهار کوچه پشتی ميبينمت،زياد بخور چاق شی،برای ارسال پيام هم خوبه
    اين به اون در،ا،ميگم هيشکی اينو نميگه ميگه همه همينو ميگن،بچّچه

     
    At 2:01 PM, Blogger Nazanin said...

    ey baba,bia hala,kojaie javoon,
    dari doping mikoni.noghte.midoonam,baashe.noghte.shoma rahat bash.noghte

     
    At 7:42 PM, Blogger Nazanin said...

    salam,:D(P),boro ye sar be blog man bezan oonja khabaraii hast
    ;)

     
    At 10:05 PM, Anonymous Anonymous said...

    I Just Terminated them(Meant my weblogs).

     
    At 4:06 PM, Blogger Lilith said...

    :O !!! why did you do that ?!
    (I know it's out of my or any other's business but I asked that in case you wanted to tell your web-log's readers why you've done this EVIL thing ! otherwise just ignore this comment plz :) )

     

    Post a Comment

    << Home