Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Sunday, January 23, 2005

    WOW !

    امروز کلی با مامان و بابا بحث کردم ... برام خیلی جالب بود که دقیقا به نکاتی اشاره می کردند که فکر من رو به خودش مشغول کرده بود !... چیزهایی که با شک بهشون رسیده بودم و چیزهایی که به صورت سوال در ذهنم باقی مونده بودن .. خیلی هاشون امروز یه جورایی حل شدند ... اصلا کف کرده بودم !... یا اونا خیلی خوب من رو درک می کنن یا من خیلی تابلو ام ! (شاید هم هر دوش !!) ... خیلی آروم تر شدم ... حالا با اعتماد به نفس بیشتری ادامه می دم ... و اما نتیجه گیری کلی از بحث امروز در یک جمله خلاصه می شه :

    Take it easy !

    نتیجه گیری آرامش بخشیه .. نه ؟

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home