Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Friday, December 31, 2004

    واکسن خطر

    لازمه آدم تجربیات سطحی ای در کارهایی که می دونه بد و خطرناک هستند کسب کنه ... چون اون اطلاعات هیچ وقت به تنهایی نمی تونن از پیشروی تو به سمت خطر جلوگیری کنن .. یا باید کسی رو که از اون خطر مطلعت کرده به اطلاعات ضمیمه کنی یا اینکه واکسن اون خطر رو بزنی ... ولی کار خیلی سختیه و احتیاج به کمک راهنمای درونی داره

    6 Comments:

    At 1:45 PM, Blogger niyoosha said...

    chera oun linko bardashti?

     
    At 3:32 PM, Blogger Lilith said...

    چیزه ... اول گذاشته بودم بعدش پشیمون شدم ... اینطوری بهتره ... توی خودش هم نوشته ام ..تواز کجا فهمیدی ؟ ..من خیلی سریع درستش کردم .. اصلا فکر نمی کردم کسی توی این فاصله ی کوتاه این رو ببینه !

     
    At 3:38 PM, Blogger Lilith said...

    oh my God !

    هنوز تغییراتی که اعمال کردم ظاهر نشدن ... وااایییی

     
    At 7:09 PM, Blogger niyoosha said...

    taghirat emal shode ;) kasi nemibinatesh! man osoolan kheili onlineam va hamash dar hale refresh kardane safeham! az in ettefagha kheili baram oftade tahala. motmaen bash lo nemire ;)
    khodamam ino mikhounam.
    ;):D

     
    At 11:46 PM, Blogger niyoosha said...

    mmm... to razdare khoubi i? ;)

     
    At 12:50 PM, Blogger Lilith said...

    بهم نمی یاد باشم ؟!

     

    Post a Comment

    << Home