Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Thursday, January 20, 2005

    Warnin' !

    متوجه شده ام که جدیدا حداکثر تلاشم رو برای بهتر انجام دادن کارها به کار نمی بندم ... می ترسم خسته شم ؟ ... نه بابا ...مسئله چیز دیگه ایه ... نه تنها اون بالایی که گفتم (چون طولانیه دوباره نمی نویسمش ولی شما دوباره بخونش متن پیوستگیش رو حفظ کنه ! ... این که طولانی تر شد که !!!) ...اصلا رشته سخن از دستم رفت !...کجا بودم ؟...آهان ..نه تنها اون (!) بلکه این : سعی می کنم حتما توی کارهام خطا و اشتباه داشته باشم !... چرا؟..شاید خسته شدم ..شاید از این همه رعایت و احتیاط خسته شدم ...دازم سعی می کنم طبیعی تر باشم (؟)... البته یک دلیل دیگه هم هستش : جنون آنی !...البته همچین آنی هم نیست ... بهتره بگم جنون دوره ای .. حالا هر چی
    نتیجه : فاصله ات رو حفظ کن .. در صورت هر نوع خسارت اعم از جانی و مالی (!)- و هر خسارت دیگه ای که ممکنه یک نفر متحمل بشه – شما مسئولی .. گفته باشم

    6 Comments:

    At 10:49 PM, Blogger niyoosha said...

    Heyyyyyy... tavallodet mobaraaaaaaak :D:D:D
    man avvalin nafariam ke mitabrikam na?:D (age nistam nagou!! kolli zogh daram alan on shodam!!)
    kholase inke kolli chizaye khoubi ke mikhai, emsal beresi beheshoun... mese fizik 1 ;):D
    dige... kolli better than yesterday! kolli... hamechie khoub dige!
    :*

     
    At 10:51 PM, Blogger niyoosha said...

    ye chize dige! man orkut nadaram bebinam 21ome ya na! hafezam khoub kar mikone ya eshtebah kardam?!?! :D

     
    At 10:18 PM, Blogger آر said...

    اولین باره که کسی رو میبینم که یه سری جنون و انزوا طلبی دوره یی رو مثل خودم تجربه میکنه

     
    At 7:03 PM, Blogger Lilith said...

    Thank you for your kind wishes ! :)

    آره تولدم بیست و یکمه ... چه حافظه ای داری !...مرسی به یادم بودی ... از تاخیرم هم معذرت می خوام

    :)

     
    At 8:53 PM, Blogger niyoosha said...

    ye chizi :D
    tavallodam 16e Sept e. tavallode weblogam 19 e January e :D
    ye chi update kon dige :(

     
    At 9:48 PM, Blogger Lilith said...

    چه جالب !...برای وبلاگت هم تولد می گیری ؟!
    ;)
    آپ دیت هم می کنم برات! ;)... فقط یک کم فرصت می خوام تا دوباره پیدا کنم خودم را

     

    Post a Comment

    << Home