Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Sunday, December 26, 2004

    The Damn Misunderstanding !

    پنج سال پیش یک مسائلی پیش اومد که بد جوری فکرم رو مشغول کرد موقعیتم طوری بود که نمی تونستم صراحتا مسئله رو عنوان کنم پس یه نقشه کشیدم تا بصورت غیر مستقیم وارد عمل بشم و حقیقت رو کشف کنم ! توجه : مسئله به من مربوط می شد واین اقدامات تفننی نبوده اند.. برای تاکید : غیر مستقیم با یواشکی فرق می کنه ... خلاصه به سختی یک سری اطلاعات جمع کردم که بد جوری متناقض بودن ! .. و از کنار هم گذاشتن چند تا چیز به نتیجه ی فوق العاده بدبینانه ای رسیدم که به طرز فجیعی توی زندگیم تاثیر گذاشت ...با اطلاعاتی که داشتم-که مرتبا بهشون افزوده می شد- هر طوری فکر می کردم اون نتیجه گیریه با واقعیت جور در می اومد ولی همش فکر می کردم اگه یه روزی بفهمم که همه ی اینها سوء تفاهمی بیش نبوده چقدر پشیمون خواهم شد ... از قضا همین طور هم شد !... و از اون به بعد سعی کردم کوچکترین مسایل رو صراحتا مطرح کنم ...البته لازم به ذکره که قبلا فکر کرده ام چطور بگم که موجب سوء تفاهم نشه

    6 Comments:

    At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said...

    mmm... in kheili khoube... serahatan...
    man hamishe az inke too kaaraam siasat nadashte basham mitarsam. hichvaght nadaramaa, amma hamishe mitarsam ke nakone ye moshkeli pish biad... shayad hame ke siasat daran khoube ke daran!!!
    serahatan yejouriee... bi siasat... nabayad tarsid be nazaret?

     
    At 10:11 PM, Blogger niyoosha said...

    in balayie man boudam! :D

     
    At 12:45 PM, Blogger Lilith said...

    به نظر من سیاست داشتن با صراحت داشتن منافاتی نداره...منظور من از صراحت اینه که در بیان هم تاکید رو روی مسئله ای بذاری که برات مهمه..یعنی بذاری طرف مقابل هم بفهمد که کدوم قسمت اهمیت بیشتری داره که اون هم سعی کنه منظورش رو در آن مورد واضح تر بیان کنه...سیاست/روش قبلی ام : تاکید را عمدا از روی مسئله ی اصلی بر می داشتم در نتیجه طرف مقابل در روشن کردن اون مسئله به اندازه ی کافی دقت نمی کرد و همین موضوع به سوء تفاهم دامنه می زد

    اگه جوابم بی ربطه احتمالا به خاطر اینه که منظورت را از سیاست درست تشخیص نداده ام

     
    At 3:20 PM, Blogger Unknown said...

    من از چیزایی که تاثیر میذارن خوشم میاد، اگه میشه حتی خصوصی برام اون مسائلو وقایع رو بگو. ممنون

     
    At 1:49 AM, Blogger Lilith said...

    ببین.. اون وقایع یک سری سوء تفاهم بودن که اصلا ارزش بیان شدن و شنیده شدن رو ندارن ... مهم نتیجه است ... ممکنه شما با توجه به تجربیات خودت به یک نتیجه ی دیگه رسیده باشی .. اگه اینطوریه خوشحال می شم اینجا بنویسیش !... ممنون

     
    At 12:09 PM, Blogger Unknown said...

    من چیزایی واسه گفتن دارم اما ناگفته هام بهتر از نوشته هام هست پس موضوع همینجا فعلا تمومه، ممنون

     

    Post a Comment

    << Home