Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Friday, December 17, 2004

    Help me PLEASE !

    می خوام بدونم من چقدر در بروز دادن خودم موفق بوده ام ... برای همین از شما می خوام بنویسی که من چه نمودی دارم ...منظورم اینه که لازم نیست رفتارم رو تحلیل کنی ... کافیه بنویسی چی می بینی...می تونی بصورت ناشناس کامنت بذاری و لازم نیست حتما خودت وب لاگ داشته باشی تا بتونی کامنت بذاری ...دوست دارم دفعه ی بعد که میام ببینم به تعداد دوست هام کامنت گذاشته شده

    6 Comments:

    At 9:19 AM, Anonymous Anonymous said...

    تو همونجوری که تو سایت هستی، تو سایتت نیستی؛ همین

     
    At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said...

    man chon to ro nemishnaasam nemitoonam begam cheghadr dar borooz dadan khodet movaffagh boodi ...
    vali migam chi mibinam ...
    moshkelateto khoob mifahmi (hade aghal az nazare man), ehsaaseto rahat bayan mikoni (hade aghal too webloget), ye kam naomidi vali dari sa'y mikoni omidvar shi .
    Hamin .
    rasti bloge kheili khoobi dari .

     
    At 9:16 PM, Blogger Lilith said...

    از دوستانی که کامنت گذاشتن خیلی متشکرم ... این کارشما برام خیلی ارزشمنده ... فقط یک نکته ای رو یادم رفته بود بگم ...و اون اینه که من با خودم قرار گذاشته ام که به کامنت های گذاشته شده روی این پست پاسخ ندم ... فقط بخونمشون .. راجع بهشون فکر کنم و اصلاحات لازم رو در روشم اعمال کنم ...همین !... باز هم متشکرم

     
    At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said...

    این شکلی هستی. نمی تونم شکلتو بکشم. وقتی سمت بالا سمت راست باشی یک شکلی و وقتی پایین سمت چپ باشی یک شکل دیگه هستی!


    خوب اظهار نظر در این مورد به طور کلی راحت نیست. یعنی نوع اظهارنظر درباره شخصیت دوستان ماهیتا راحت نیست. چون خیلی معلوم نیست از چه لحاظ می خای بدونی. شاید توجه ت به موردی یا موضوعی در خودت جلب شده و نظر را در این مورد می خواهی. و شاید می خواهی دگردیسی پیدا کنی و می خواهی تصویری از اکنون خود در جایی ثبت کنی. شاید هم می خواهی آینده را پایه گزاری کنی. شاید هم... شاید هم... خوب ببخشید اصلا موضوع له شد. برمی گردم

     
    At 10:15 PM, Anonymous Anonymous said...

    در بروز دادن خودت؟... در دنیای بیرون یا دنیای این تو؟ نمود یعنی شکل یا یعنی رفتار؟ آهان یعنی رفتار ولی بدون تحلیل. ... اصولا می شه هزار جور نظر یا تصویر ذهنی از هزار جنبه مختلف از یه آدم داشت. که همه مخلوط می شوند و پر رنگ کردن آنها که کمرنگ است مشکل است. از بیرون ایده آلیست به نظر می رسی. همچنین نه خشک اما همیشه ساکن و بیشتر وقت ها داری در دل انتقاد یا سرزنش می کنی! شاید این روحیه باعث شده خودت رو هم بیخودی سرزنش کنی. راستی قرار شد تحلیل نکنیم

     
    At 12:34 AM, Blogger niyoosha said...

    mmm... bebin mano felan moaf kon !faghat oumadam begam ke badan miam migam javabeto. ta bad.. ;)

     

    Post a Comment

    << Home