Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Tuesday, December 07, 2004

    هیچ کسی هیچ احساسی رو بصورت خالص تجربه نمی کند ... هر کسی یک پس زمینه ی احساسات داره که تاثیر بقیه احساسات رو به نفع خودش تغییر می ده ... این پس زمینه ممکنه خوشحالی باشه یا ناراحتی یا ... برای من چیه ؟ ... افسردگی ! ... سوال اینه : می شه این پس زمینه رو تغییر داد؟ ... اگه می شه چه جوری ؟

    5 Comments:

    At 7:47 PM, Blogger Lilith said...

    نظر خودم : می شه تغییرش داد .. ولی به سختی ! ... همون طوری که این پس زمینه ی لعنتی طی مدت طولانی پدید اومده احتمالا زمان زیادی طول می کشه که عوض بشه ... برای افزایش سرعت تغییرش چی کار می شه کرد ؟ ... می شه پس زمینه ی آینده رو خودم انتخاب کنم یا مثل قبلی تحت تاثیر شرایط پدید می یاد ؟

     
    At 10:28 PM, Blogger niyoosha said...

    mmm...
    khob dige fek konam vaghteshe ke bad az inhame khoundane webloget nazaram bedam ;)
    avvalan ke, afsordegio chi ma`ni mikoni... ba tarife man to ye dokhtare shadi ke shadito zakhire mikoni...!
    khob in yani ziad neshounesh nemidi.
    neshounesh bede..! ino kamelan jeddi goftam
    By the way, man Niyoosham! (mishnasi dige enshallah?!:D)
    bia weblogam : http://robosha.blogspot.com

     
    At 2:33 AM, Blogger Lilith said...

    first of all thank you for your comment !
    من افسردگی رو معنی نمی کنم بلکه حسش می کنم ...امیدوارم هیچ وقت دچار این احساس نشی ....خوش بینی ات قابل تحسین است !...ولی من شادی ذخیره ام کجا بود آخه !... اعتراف می کنم گاهی چیزی که نشون می دم با احساسی که دارم فرق می کنه ... وشاید حتی عمدا احساسم رو پشت چهره ی بی تفاوتم پنهان می کنم ... برای چی ؟ شاید از بروز دادن احساساتم نتیجه ی خوبی ندیدم...از وقتی خودم رو شناختم یک حالت دفاعی شدیدی نسبت به آدم های دور و برم داشتم ... نمی خوام کاملا از دست بدمش ...وگرنه - مثل لاک پشت بدون لاک -بدجوری آسیب پذیر می شم ..فقط می خوام تعدیلش کنم....راسش رو بخوای شادی واقعی خیلی کم برام پیش میاد و زیاد هم طول نمی کشه که از بین میره...پس اگه مدت طولانی من رو خندان دیدی بدان لبخندم واقعی نیست بلکه به جای کلمات بکار رفته ...آخه می دونی من کمتر از راه کلمات ارتباط
    برقرار می کنم

     
    At 11:36 AM, Blogger niyoosha said...

    mmm...
    khob bebin be nazaram bazam dase khodete ke hamchin ehsasio dashte bashi ya na. khob manam gahi vaghta baram in ehsas pish miad. amma hamounjouri ke khodet gofti behtarin kari ke mitounim bokonim ine ke KAMTARIN ZARBARO AZ IN EHSAS BOKHORIM. harvaght ehsas kardi ke dari az in "ehsaset" zarbe mikhori, EHSASESH NAKON..!!
    agree?!!
    By the way, man osoulan say mikonam chizio ke ehsas mikonam bayan konam. amma mosallaman hamishe javab nemide! pas khandehaye hichkaso nabayad khandehaye vagheyi mani kard.

     
    At 10:00 PM, Blogger Lilith said...

    نمی تونم تصور کنم که تو افسرده بشی ... هر وقت دیدمت خوشحال بودی ! ...تا جایی که توی ذهنم نیوشا با شادی مترادف شده ! ... خب ... برای من به این سادگی ها نیست که یه احساسی رو به خودم القا یا از خودم دور کنم و برای اینکه به مشکل بر نخورم سعی می کنم احساساتم رو حداقل به شدتی که در درونم وجود دارن بروز ندم ...ولی تاکید و دقتم روی اینه که احساس واقعی ام رو فقط با چهره ی بی تفاوت بپوشونم نه با احساسات دیگه
    any comments ?

     

    Post a Comment

    << Home