Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Monday, April 18, 2005

    امروزخیلی چیزا فهمیدم ... وای ، بدبخت شدم ! با دیدن اون عکسا حالا می دونم که کارام کاملاً هم محرمانه نبوده اند! حالا معلوم نیست چند نفر از این موضوع خبر دارن ...یعنی خب همه می دونستند ولی فکر نمی کردم هیچ کس اینقدر از اعتماد من سوءِ استفاده کنه! اصلاً معلوم نیست دقیقاً کِی دست به این کار شیطانی زده ؟ البته با صرف کمی وقت و کاراگاهی (!) می تونم تاریخ تقریبیش رو در بیارم ولی ... هنوز باورم نمی شه ! تنها کسی که اصلاً فکر نمی کردم ... یعنی به بقیه مظنون بودم چون رفتارشون گاهی خیلی مشکوک می شد ... ولی او نه ! .. نمی دونم یعنی فقط به خاطر کنجکاوی اونکارو کرده ؟ یا مثلاً می خواسته حرفای ناگفته ی منو به بقیه بگه ؟! وای امیدوارم فقط کنجکاوی بوده باشه ! همونش هم به اندازه ی کافی ناراحت کننده هست ! آخه قرار نبود کسی اونارو بخونه ... ... من به اندازه ی کافی نشناختمش ... حالا فقط میتونم حسرت بخورم .. که فایده ای هم نداره! .. نمی خواستم احساس کنه می خوام از کاراش سر در بیارم ، برای همین همیشه فاصله ام رو حفظ کردم .. ولی خب شاید نمود بیرونیش بیشتر شبیه بی توجهی بود تا دخالت نکردن ! .. در هر حال بهتر از دخالت کردن بود! .. وقتی ببینمش سعی می کنم یه کم بیشتر بشناسمش ... قبلاً اون اونارو می دونست (عکس هم گرفته بود!! وای خدا ، من با این بشر چیکار کنم آخه!) ولی من نمی دونستم که او می دونه ..لامسسسب اصلاً بروز نمی داد ! نمی دونم با اون چیزایی که دیده بود چطوری می تونست خودش رو نگه داره و هیچی بروز نده ... نمی دونم ... وای فقط امیدوارم کِس دیگه ای دست به این کار وحشتناک نزده باشه ! حتی فکرش باعث می شه سرم سوت بکشه

    3 Comments:

    At 5:25 PM, Blogger Nazanin said...

    bebinam,mishe enghade marmooz harf nazani,ya age khosoosie khob chera inja neveshti ?!
    ;)

     
    At 10:02 PM, Blogger Lilith said...

    ghesmatAye khususisho naneveshtam khob! :D
    inam mitune yeki az mazAhere sadisme injAneb beshomAr biyAd (yA bere! ) ke jadidan ziAd sa'y nemikonam mafhum harf bezanaf .. nemidunam che marazie! dar harsurat age azyat shodin begid , khoshhAl misham ! ;D

     
    At 5:43 PM, Blogger Nazanin said...

    من ميدونم چه مرضيه
    نوع خاصی از ساديسمه (:D)که در اون فرد مبتلا فکر ميکنه مفهوم حرف نميزنه در حالی که طفلکی تا
    حالا انقد واضح حرف نزده!
    البته انواع ديگری از ساديسم هم هست که خيلی سعی در غافلگير کردن و مچ گرفتن داره،مثل اينکه
    مبتلا دلش يه دفعه اي وقت شام ميخواد با لگد بزنه تو دهن اونی که امروز نزده،و در
    نتيجه به سلامتی با نوع خاصی از خوشونت شامشو ميخوره که در طرز آن کاملا واضحه
    که اين بابا چه قده خشن شد يه دفعه اي، و تازه وقتی
    قاشقا رو يکی يکی ميجوه ميگه هاهاهاهاهااا،اين آب چرا
    انقده ترش شده؟؟؟و اگه جوابی نشنوه پارچ قاشقا رو
    بر ميداره و چپّش ميکنه رو ميز،يا اينکه فکر ميکنه بقيه اذيت شدن و علناً اعلام
    ميکنه که خوشحاله ،و انواع ديگری از اين شيرين مرض(:D)،که در صورت ايجاد هر گونه ابهامی از شما
    خوشحال ميشوم
    :))

     

    Post a Comment

    << Home