Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Friday, April 15, 2005

    جدیداً یک کم نسبت به اطراف و اطرافیانم کنجکاو شدم! تصمیم گرفتم از این به بعد یه کم اجتماعی تر بشم .. قبلاً می دونستم باید بشم ولی نمی خواستم! الان هم می دونم باید بشم و هم تقریباً می خوام ... پس اگه دیدین کمی غیر عادی شدم بدونید دارم پوست می ندازم! یعنی مثلاً دارم تغییر می کنم و اینا ! ... راستی اگه همکاری کنید ممنون می شم... چه جوری؟ ...خب معلومه ... معلومه؟ .. نه خب معلوم نیست ... ولی حالا اگه تونستید....اصلاً ولش کن ... فقط یه وقت تو ذوقم نزنید! .. مثلاً اگه بهتون برخلاف همیشه سلام کردم و اینا ، تحویلم بگیرید یه کوچولو !.. مرسی
    :D
    -------------------------------------------------------
    خیلی امیدوار شدم .. بعضی ها واقعاً تحویلم گرفتند ! ببخشید من هنوز ناشی ام شاید نتونستم اونطوری که باید از فرصت هایی که بهم دادین استفاده کنم ، ولی دارم سعی می کنم

    1 Comments:

    At 2:42 PM, Blogger Nazanin said...

    :))
    bah bah,khanoome :D

     

    Post a Comment

    << Home