Live alive

The default is changed:

  • Judgin' isn't allowed
  • Comparin' isn't allowed
  • Analyzin' is allowed
  • NOTE : Ofcourse exceptional situations are NOT treated accordin' to default!

    Wednesday, October 27, 2004

    موفقیت

    هیجده سالمه ولی در حقیقت 5 سال اززندگیم می گذره و حدود 5 ماهه که دارم راه رفتن یاد می گیرم ! از اغاز تولد دومم به رفتار و روش زندگی اطرافیانم بیشتر توجه کردم . کسانی رو دیدم که به خاطرانجام دادن یک سری کارها احساس خوشبختی می کردن و افرادی رو هم دیدم که رمز موفقیتشون رو انجام ندادن اون کارها می دونستن!... واقعا گیج شده بودم... ولی بعدش به این نتیجه رسیدم که تاثیر یک عامل در افراد مختلف می تونه کاملا متفاوت باشه و بستگی به ظرفیت و بینششون داره
    یعنی ممکنه یک روزی برسه که من به وجود خودم افتخار کنم؟ بدون شک اون روز روز موفقیت من خواهد بود

    1 Comments:

    At 11:58 PM, Blogger Sohail S. said...

    هر چیزی که از این دنیا بفهمیم و به هم یاد بدیم مفید است. راستش حرفت درسته و این عالیه که به یک چیز ملموس از این قضیه موفقیت رسیدی. همیشه یک قدم به جلو مفید است چون دفعه بعد جلوتر از قبل شروع خواهی کرد. بد نیست بدونی که این کلمه افتخار را در برداشت ژان ژاک روسو از تامس هابز دیدم و خیلی برایم جالب بود. البته هابز احتمالا از "افتخار آمیخته با حس قدرت" حرف می زند. اما کلمه افتخار جالب تر و ظریف تر از قدرت است. و شاید آن کلمه ای است که من مدتی است دنبالش بوده ام. اگر یکی بگوید فهمیده موفقیت چیه، درباره یک مساله سیاسی، اجتماعی مهم و کلان صحبت کرده

     

    Post a Comment

    << Home